Fölsefunderingar

Snart är det dags igen. Förhoppningsvis. Alltså, förhoppningen är att jag blir uppvaktad på födelsedagen;-) Födelsedagen kommer och går hur som.

Förra året önskade jag mig en del saker. Och det enda jag inte har ett år senare är regnkappan.
Klocka - köpte två själv. Dock inte den som angavs förra året.
Tavelrammar - köpte själv senare.
Böcker - fick.
Skrivbord - mammas väninnna hade ett över. Tack M. Dock ingen födelsedagspresent.
Bio- och teaterbiljetter - vi kom iaf iväg och såg Avatar i 3D tack vare barnvakt under mitt 35:e år.
Tåliga växter - nja, jag ha rtyvärr lyckats ta kål på ett par av de jag fick.

Så vad önskar jag mig i år? Ingen aning!

Det finns en massa fint som jag skulle kunna tänka mig, men jag känner inget riktigt wow.

Återkommer i ämnet.

Kommentarer
Postat av: Mannen

Ärligt. Är det här din lista.

Det enda du inte har är regnkappan och den finns inte längre.

Får väl tillverka något..

2011-09-06 @ 14:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0