Funderar

Jag lunchade igår med en gammal kollega (fast han är inte speciellt mycket äldre än mig). Det ska skapas en ny tjänst och de hade tänkt på mig. Vilket ju är jättekul. Jobbet låter intressant, och skulle kunna vara riktigt roligt (och slitigt bitvis). Två saker att fundera kring - det är på halvtid. Och det är inte det jag har gjort hittills. Mao är det ett steg åt sidan från något jag verkligen gillar. Eftersom det är på halvtid kan jag pussla ihop min tillvaro under småbarnsåren. Den andra halvan är jag fri att fylla med vad jag vill... Jobba i företaget (eller vad säger du Pelle?), kanske starta ett eget företag eller kan det ju bli så att det finns andra saker att fylla min tid med där allteftersom.

Funderar fram och tillbaka. Har ett par dagar till innan vi ska höras igen. Vad säger ni - möjlighet eller kvinnofälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0