Därför

Jag kan inte ha en modeblogg. Det är helt enkelt omöjligt att få till dagens outfit-bilder. Det går bara inte. De dagar jag jobbar spurtar jag ut genom dörren, hoppar över en och annan katt och ankommer till jobb med andan i halsen. Detta för att jag parkerar i Sibirien (men det tar vi en annan gång).

Lediga dagar (fre-sön) hinner jag inte se presentabel ut innan jag inte gör det... Och ska vi någonstans så klär jag mig det sista jag gör innan vi åker - så att jag vet att jag är ren. Att jag inte har snor, matrester eller annat  vanligen förekommande på kläderna vid umgänge med barnen (hur de kan vara rena fattar jag inte!!!). När jag kommer hem är jag skrynklig och trött i bästa fall. Inte så ovanligt att jag är skrynklig, fläckig och trött med hungriga barn.

Är jag hemma är jag bekväm. Som idag sportar jag vit t-shirt, pyjamasbyxor, kofta och fårskinnstofflor. Det kommer ni aldrig få se på bild. BTW - oannonserade besök undanbedes lediga dagar.


Kommentarer
Postat av: sara

Snajsa till dig dagarna runt nyår. Då kan det hända att jag tittar förbi. Räknar med att du lägger manken till. Kram

2008-10-10 @ 21:02:59
Postat av: Petra

Haha, men eftersom ALLA andra bloggar (nästan) har outfitbilder så kan ju du få slippa ;-)

2008-10-10 @ 23:17:45
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Bina

Sara: Wunderbar!Det ser jag fram emot! För din skull kan jag t o m tänka mig att sminka mig;-)



Petra: Tack. Återkommer kanske med bilder på dagens fläckar istället...

2008-10-11 @ 10:12:27
URL: http://bortomsvedala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0