Önskas: En snyggare blogg

Jag tror bloggen skulle bli roligare om den såg roligare ut. Inte så att innehållet skulle nödvändigtvis bli bättre, utan snarare så skulle det bli roligare att läsa. Och framför allt roligare för mig att skriva. Så hur löser jag det? Den lilla html-kunskap som jag har snappat upp en gång i tiden har fått ge plats för viktigare saker. Såsom -oj, jag kommer inte på något. Helt tomt. Tydligen blev den platsen vakant alt ett svart hål. Amningsdemensen slog till. Att jag inte ammar längre är en annan historia.

Hm, vilka färger skulle då min nya blogg ha? En snygg header iaf med bilderna jag tagit till detta syfte. Och en bra bild på mig. När jag kollar i de digitala fotoarkiven märker jag att det är jag som är familjens fotograf. Skulle det vara så att jag är med är det på en suddig bild tagen av en treåring alterntativt nyvaknat uttryck med skrynkliga/nedkräkta/fläckade kläder. Och håret! Vi ska inte snacka om håret! Se tidigare inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0