19 saker på ess

Hos Petra hittade jag den här utmaningen, som går ut på att alla ord ska börja på samma bokstav som ens förnamn. Det var både lättare och svårare än jag trodde. Och jag "fuskade" inte för att jag skrev verkligen det första som dök upp i huvudet. Fast det var kanske inget krav...
  • 1. Vad heter du?: Sabina
  • 2. Ett ord på fyra bokstäver: Säng
  • 3. Flicknamn: Sara
  • 4. Pojknamn: Samuel
  • 5. Yrke: Säljare
  • 6. Färg: Svart
  • 7. Klädesplagg: Skor
  • 8. Mat: Spagetti
  • 9. Sak i badrummet: Shampoo
  • 10. Plats/stad: Stockholm
  • 11. En orsak att vara sen: Sömn
  • 12. Något man skriker: Shit!
  • 13. Film: Sömnlös i Seattle
  • 14. Något man dricker: Singha
  • 15. Band: Sugababes
  • 16. Djur: Sothöna
  • 17. Gatunamn: Södergatan
  • 18. Bil: Silver shadow
  • 19. Sång: Sittin on the dock of the bay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0