Radiosnille spekulerar

När jag kör till jobb på morgonen lyssnar jag på Din gata 100,6. Varför undrar jag själv minst en gång under de 20 minuterna som passerar. Jag gillar ju alla sorts hiphop och rnb... eller nej, det gör jag faktiskt inte. Men det svänger ganska bra sådär på morgonen. Men snacket. Gud. Programledarna är ju 14. De är ganska lillgammalt charmiga ibland. Men ibland vet jag bara inte.

Igår berättade en tjej om sin teori att Chris Brown och Rihanna kunde ha fejkat misshandeln för publicitet. Jag VET ju inte om det kan stämma, men det låter aningen lååååångsökt. All publicitet är faktiskt inte bra publicitet, trots att den åsikten förs fram en del. Belive me. Jag är medie- och kommunikationsvetare. Eller gör det inte. Men tänk lite själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0