Inget dåligt samvete

Det blir allt mer sällan uppdaterat i bloggen. Har intalat mig själv att det är kortvarigt, men börjar inse att livet blir vad det blir. Planer till trots.

Med mina två deltidsjobb, två barn och två ordförandeskap i föreningar räcker tiden ibland inte till. Kanske skulle jag multitaska som Alexandra - såg henne i förra veckan när jag sprang runt på stan för att fixa ärenden på lunchen - och kombinera äta lunch, prata i mobilen och blogga. Samtidigt.

Saker tenderar lösa sig. Antingen får jag mer tid, eller så har jag inte tid (och därmed ingen blogg). Det är ju inte som jag tjänar  pengar på bloggen;-) Och den trumfar inte kladdiga pussar av små huliganer!
Blogga ska vara kul, och inte ett dåligt samvete. Så jag uppdaterar när jag vill och kan. Saknar du mig? Skriv en kommentar, maila eller ring.
/Bina

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart man skulle sakna dessa små uppdateringar!

Skriv när det känns rätt och kul. Eller tvinga dig själv ;) Fortsätt skriv helt enkelt

Kram

2009-03-31 @ 20:56:49
Postat av: Bina

Sara: Det behöver inte ta många minuter, men jag verkar just nu sakna ett par timmar varje dag. Blir mer och mer efter med annat, som måste göras. Men jag återkommer. Fast inte speciellt frekvent.

2009-04-01 @ 08:54:57
URL: http://bortomsvedala.blogg.se/
Postat av: Sara

okejrå

förstår. tycker du har jobbat på väldigt bra hittills. all heder!

kram

2009-04-02 @ 22:36:39
Postat av: Bina

Sara:D

2009-04-02 @ 22:51:38
URL: http://bortomsvedala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0