25 om mig

En lista hittad hos Engla.

1. De 3 senaste köpen jag gjort är bagagetaggar, små tomtar och Residence
2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är Hmm
3. Det senaste jag googlade information om Inkafolket
4. Mitt absolut sämsta köp någonsin var mina fina dior-skor som är för små
5. I min handväska har jag just nu plånbok, sminkväska, anteckningsblock, nycklar, mobil
6. Min favoritgata i världen är min gata
7. Mitt signaturplagg är kjol
8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är min bröllopsklänning alt något av mullbären
9. Jag är beroende av pussar från mannen och barnen
10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord: kjol, tröja, stövlar
11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja H&M (eller net-a-porter men då betalar någon annan;-))
12. Jag har aldrig köpt något från Bikbok
13. Jag fyndar bäst på nätet
14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja Olivia Palermos
15. Mitt nästa stora inköp ska bli en väska
16. Min stilikon är ingen konkret person
17. I min skosamling har jag plats för många fler par
18. Min drömväska är ännu inte hittad
19. Varje månad shoppar jag för surt intjänade slantar
20. På nätet shoppar jag helst just nu från Wardrobe Stockholm, H&M,
21. Min favorit-modeblogg är Hotspot och Linda K.
22. Jag är som snyggast när jag är utsövd
23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag min man
24. Mitt hår är mörkbrunt och av medellängd
25. Mitt drömjobb är att jobba med det jag är utbildad till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0