Dagen innan - minuter kvar

Bara minuter tills det är den 24 december. Dagen är efterlängtad. Länge försökte en liten flicka hålla sig vaken för att inte missa tomten. Att vi sagt att han BARA kommer när alla barn sover passerade helt förbi.

Jag åkte in till Malmö för att köpa de sista klapparna och maten för de kommande dagarna. Eftersom jag är nu trött, trött, trött så går en massa tid till spillo när jag inte riktigt får ihop det. Sällan har jag varit en så ofokuserad shoppare! När jag åkte hemifrån hade jag rutten lagd. Men det var bortblåst någon timme senare.

Nu har jag nästan slagit in alla klapparna. Dags att sova!

God Jul!
/Bina

Kommentarer
Postat av: Alexandra

God Jul på dig :)

2008-12-24 @ 09:45:53
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0