Egenkär?

Att det ska vara så svårt att hitta julklappar! Till mig hittar jag massor! Och det är dessutom rea överallt! Ni vet "en till dig och en till mig"? Fast det blir mer en till dig, fyra till mig... Igår var jag på Novalund med min kompis E. Det blev tre påsar. Till mig. Och jag hade lätt kunnat köpa mer! *

Idag spenderade jag igen. Och igen var det till mig själv. Sängkläder. Som jag faktiskt behöver nya och fräscha. Har tittat på den under hösten och nu reades de givetvis. Kortet kom fram. Undrar om Pelle kan tänka sig det i julklapp.... Hm, tål kanske att tänkas på. Och svaret är nej. Han läser inte bloggen.

*Jag köpte iofs tre klädesplagg till storasyster...

Uppdatering: Jag tror inte Pelle ska få sängkläder i julklapp. Det öppnar upp för en hel massa saker framöver. Som att jag kommer få fiskerullar, utombordare eller varför inte ett par ton grus. Det sistnämda var förövrigt förra årets julklapp. Hans. Inte min.

Ytterligare uppdatering: Givetvis fick Pelle 8 ton grus för att han ÖNSKADE sig det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0