Filmtajm

Vår gode vän A är här. Just nu ser de (Pelle, min mamma och A) slutet på en film jag såg förra veckan. Så jag har avvikit en stund. Innan dess såg vi en annan film. Faktiskt såg jag inte den heller. Av det lilla jag såg verkade den ha potential. Dock fick jag besked på att den slutat väldigt konstigt (alla dog och ingen visste varför).
Själv hade jag fullt upp med storasyster som just nu är väldigt mammig. När hon säger att hon vill vara med mig menar hon i mitt knä/famn hela tiden. Bästa sättet att få henne att somna är att nästan göra det sjäv. Nattningen i sig är ganska mysig. Men att tvinga i barnet hostmedicin är det inte! Hoppas bara att det nu innebär att hon får sova i natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är den mystiske A? Jag antar att det inte är jag...kram från A

2008-12-08 @ 22:11:39
Postat av: Bina

Anonym A: Mannen som bor tvåhundra meter från dig.

2008-12-09 @ 18:37:17
URL: http://bortomsvedala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0