Lördag del II

Efter att Pelle och jag skiljts åt begav jag mig österut för att hänga med S. Vi spenderade ett par timmar med att uppdatera oss. Sedan promenerade vi bort till Möllan och Ölcaféet. Utanför väntade R. Snart anlände även M. Vi satt där ett tag, sedan blev det en runda runt efter ett bättre ställe. Vi hamnade på Hilton. Det var länge sedan jag skrattade så! Jag saknar dem alla!

För tio år sedan hängde vi massor. Sedan emigrerade de en efter en. Och kvar blev jag. Mycket har hänt sedan dess - utbildningar, jobb, barn, pojkvänner/makar. Och nya vänner. Men dessa toppentjejer, som jag lärde känna i gymnasiet/högstadiet, är på något sätt sig lika. Det lätt att ta vid där vi slutade. 

Tack för igår tjejer! Och maila bilderna!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag håller med!

Det var verkligen jättekul att ses!!

Tack också för att du kunde med så kort varsel :)

Kram

2008-12-30 @ 00:01:54
Postat av: Bina

Sara: Klart jag tar mig tid! Ser redan fram emot nästa gång vi hänger. Kanske i nya lägenheten?

2008-12-30 @ 12:07:12
URL: http://bortomsvedala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0