Nu är det jul igen!

Julefriden har inte riktigt infunnit sig, men vi har tagit det lugn hela morgonen. Jag hade velat fixa en annan klapp till storasyster - det känns som vi (jag alltså) köpt fel dockhus. Hittade ett jättefint som jag blev förälskad i och som jag tror lilltjejen också gillat. Men blev det att någon annan skulle köpa dockhus till henne, och då blev jag mer praktisk. För praktiskt kanske. Pelle tror inte det blev rätt heller.  Men det visar sig.

Uppdatering: Trots att vi sprang runtoch städade/fixade mycket mer än vi beräknat så blev det en skön julafton. Så fort maten var framdukad var det JUL. Och sedan flöt det på bra. Lillebror älskade sina "verktyg" och storasyster gillade också sina klappar. Vi beslöt att inte ge henne dockhuset, vilket känns bra. Inte minst med tanke på allt annat hon fick.

Nu ska jag plocka undan det sista och krypa upp i soffan bredvid Pelle. Hoppas att du också haft en bra julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0