Reafynda?

I morgon börjar rean. Min inbox är full av lockande mail om olika reasatser och klockslag. Till exempel är jag vip-inbjuden till MQ klockan 7. Skojar de?! Butiken är full med trista plagg som inte blir roligare ens med 70-procentig prissänkning. Hur vippig känner jag mig när jag måste upp långt innan grynning för att "fynda"?

Däremot är jag lite lockad av att åka till iisa som har en massa fint. Men svärmor har bjudit in till julfirande hos sig kl. 11. Kul att umgås, mindre kul med julmat. Är redan less. Och i helgen är det jul hos svärfar. Hoppas, hoppas de skippar julmaten. Vill jag få i mig en massa fett och salt käkar jag chips! Mmm chips. Såna har jag i skåpet... Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0