Sådärja

Äntligen gick det. Jag har försökt handla på IKEA via nätet. Jag VÄGRAR åka till IKEA lördag/söndag när alla andra gör det. Köerna är långa. Barnen blir gnälliga och det gör mig rejält gnällig. Pelle suckar djupt och säger "Jag sa ju att vi skulle stannat hemma".Så att handla den nya garderobsväggen via nätet och få den levererad hem är guld. Sist kånkade vi själva och det var jobbigt (mest för Pelle eftersom jag var i åttonde månaden). Vi funderade kring vem i vänskapskretsen vi skulle be om hjälp den här gången, men insåg att förutom att vi sliter på våra goda vänner, skulle handla och hyra släpp och släppa skiten hem ta en dag. Vi betalar gärna IKEA 700 kronor för det!

Hur hade du gjort?

Kommentarer
Postat av: Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Vi handlade också på nätet sist. Så smidigt. :)

2008-12-08 @ 09:53:16
URL: http://www.amelia.se/kathe
Postat av: Bina

Käthe: Ja, när det väl funkade. Två gånger hade jag nästan allt i varukorgen när jag helt plötsligt befann mig på förstasidan med tom korg. Grrr.

2008-12-09 @ 18:39:00
URL: http://bortomsvedala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0