Skoköp

Jag har varit sugen på nya skor länge nu. Problemet är bara att jag inte hittar några jag vill ha. Ja, jag VET att detta inte är ett RIKTIGT problem. Men det är min blogg och jag gnäller om jag vill.

Den uppdaterade önskelistan lyder följande:
- Svarta damiga stövlar med klack som jag inte hittar någonstans. Inga spännen, nitar, konstiga klackar etc. Inte för spetsig tå, men abslout inte trubbig...
- Svarta platta i ridstövelmodell finns det många fina. Jag har bara inte hittat de rätta, med perfekt fit.
- Svarta stövletter från Hope har jag drömt om länge. Provade i augusti/september och upptäckte då att min 38,5 fot trivdes bäst i en 38. Så när Hope hade 20 procent rabatt i webshopen slog jag till. Då visar det sig att de är för små. Blev en retur. Är nu lite avtänd av de ojämna storlekarna, så jag skippade beställa om dem när yfws erbjöd dem med 40-procentigt prisavslag.Kanske hittar jag ett par bra till våren istället.
- Bruna stövlar tycker jag är riktigt snyggt. Men jag brukar inte använda bruna skor... Se bloppisen
- Svarta Pistoler har jag velat ha ett tag... Något måste jag ju lägga pengarna på... eller hur Pelle?! 
- Gråa stövletterna på Nilsons var inte sköna.

Någon som kan tipsa om lite fina stövlar? Jag tänkte nämligen kolla en runda på stan i morgon... Igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0