Undantag råder

Idag är det helg och därmed ger jag mig tillåtelse att välja fritt bland skodonen. (För den intresserade blev det ett par svarta ballerinalikanande med liten kilklack från Bianco.) Dock valde jag fel. Det regnade en del, och det resulterade i att jag trampade i en vattenpölen och blev rejält vått och kall. Skorna färgade dessutom av sig, och trots att jag kämpar vill färgen inte försvinna från foten.

Jag spenderade förmiddagen i bilen. Hittade en fin leksak på Blocket, och körde vilse på vägen dit. Ungefär fem gånger. Trots att jag vet var jag ska kan jag inte pricka rätt avfarter från yttre ringvägen. Så jag hamnar fel. Och sedan fel igen. Tack och lov har jag aktuell kartbok i bilen. Stenålders i dessa GPS-tider, men jag brukar inte hamna på avvägar. Allt som oftast... Kanske presentips inför min födelsedag? NÄ! Jag föredrar att få saker jag inte behöver - det är mycket roligare. Det jag verkligen behöver köper jag själv, resonerar jag.

Kommentarer
Postat av: Blondinenfrida

Haha okej, så trevligt :) Hoppas att du får en härlig dag!



Kram // Blondinenfrida

2009-08-15 @ 17:16:42
URL: http://blondinenfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0