Hemma hos mig-lista

Hittade en lista och kände att jag måste återanvända:

Bor: i statarlänga från slutet av 1800-talet
Drömhus: Jag älskar gammalt patenterat rött tegel, samtidigt som jag ibland drömmer om nytt.
Drömprojekt i nuvarande hus: inreda ovanvåningen
Roligaste huspysslan: inreda
Inredningsstil: en pågående process att hitta den
Bästa städprylen: dammsugaren
Skulle jag aldrig ha i trädgården: ogräsfritt
Favvoverktyg: skruvdragaren
Favvoplats i trädgården: i solsängen
Drömprojekt i trädgården: fixa framsidan med ny entre, ny uppfart till huset samt planterat efter det.
Roligaste trädgårdsysslan: titta på barnen när de mumsar bär och frukt
Tråkigaste: ogräsrensning
Hängmatta eller trädgårdsgrupp: sistnämnda
Klipper helst gräset med: åkgräsklipparen
Odlar helst: ingenting (saknar gröna fingrar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0