Internet är bra till så mycket

För lite mer än en vecka sedan satt jag tillsammans med ett par andra i en stuga i småland och samtalade en kväll. Diskussionen rörde en gemensam vän som berättat för en av de andra om hur det var att vara singel nuförtiden. Tydligen har folk mindre hämningar när de närmar sig 40... Hur som helst. Efter det kom vi in på dogging. Det visade sig att vi hade olika uppfattningar vad det var. Vi var klara på att det var sex med främlingar, men inte riktigt eniga. En sa att en massa människor bestämde träff via nätet för att sedan träffades och ha gruppsex/ormgrop. Efter ett par motsägelsefulla inlägg från de närvarande vände vi oss till den ende i samlingen som hade kontakt med yttre världen. Hans mobil hade täckning och internetanslutning. Han totalvägrade googla med hänvisning att det var hans jobbtelefon och arbetsgivaren gjorde nedslag.

Alltså googlade jag när jag kom hem. Kunskap är makt. Och kul!

Hittar en artikel på aftonbladet.se. Längst ner står det ett par ställen i Sverige där det doggas, varav två i Skåne. Det ena kör jag förbi dagligen. 

Vill du veta mer? Intresserad att dogga? Googla! Det verkar finnas en massa forum där kontakter för tillfälliga kontakter kan knytas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0