Inte de här heller

Idag upptäckte jag att Footlight har en webbshop. När jag gick i gymnasiet, i början av 90-talet, var det här de "rätta" skorna inhandlades. Till dessa bars jeans, tröja/stjorta samt oljerock. Låter det bekant?

Jag handlar fortfarande skor på Footlight då och då. Här hittar man fina, damiga skor runt 2000 kronor paret. Deras rea är jättebra! Dels storleksorterar de skorna, dels har de riktigt rea. På den har jag bland annat fyndat grymt snygga stövlar för 300 kronor som tidigare har kostat 2500!

Efter att surfat runt i webbshopen konstaterar jag att hela deras utbud är inte med. Ser fram emot utbyggnad. Jag hittar dock den här. Tyvärr funkar varken mocka eller klädda klackar in i mitt liv just nu.


Bild lånad från Footlight. Mockaboot för 2300 kronor (finns även i röd).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0