Inspirerad av andra bloggar

Jag ser i ett antal bloggar att H&M har fått in lite nya festkläder. Varför spenderar jag inte lunchen där? För att alla andra verkar göra det! Så jag försöker jobba in lunchen och gå tidigare istället... Man får ju inte vara dum.

För bilder på de nya festkläderna besök Petra, Alexandra eller varför inte H&M ;-)

Uppdatering: Givetvis sket det sig. Fastnade med en grej på jobb eftersom det just är veckans sista arbetsdag. Jobbade över ett par minuter dessutom. Så förutom att jag jobbade in lunchen kom jag alltså från jobb sent. Det där "får inte vara dum" var just  - dumt! Å andra sidan dör jag knappast för att jag inte shoppat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0