Sju saker om mig

Det verkar finnas en uppsjö av listor i bloggosfären. Den här med sju saker om mig känner jag mig nu manad att erbjuda er.
1. Det är välkänt att jag har bra minne. Till exempel minns jag sådant alla andra hoppas är glömt.
2. Jag berättar gärna gamla pinsamheter, som alla andra hoppats/trott var glömda.
3. Min första impuls är ofta att säga "ja" när någon föreslår saker.
4. Jag undrar ofta hur jag ska komma ur saker.
5. Jag är numera tidspessimist (dvs tror att saker tar låång tid)
6. Jag tror att det mesta går att lösa.
7. Jag tror att lösningen på mina problem kan köpas. Stökigt i hallen? Med rätt skohylla, mösslådor och fler galgar är det löst i ett huj... Mot affärerna!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du glömde att du ofta har klädångest och att formen på dina öron är varje öronfetischists våta dröm, puss puss vi ses imorgon!

2008-11-07 @ 12:17:17
Postat av: Bina

Anna: Så sant, så sant. Klädångest är mitt andranamn, och jag får komplimanger för mina öron (!).

2008-11-07 @ 12:28:56
URL: http://bortomsvedala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0