Slapp söndag

Jag fick sova till 10! Eller vi rättare sagt. Storasyster spenderade natten hemma hos sin farmor. Och lillebror sov med mormor. Förutom att han sov i ett sträck tills klockan 7, då mormor gick upp med honom, så var det hyfsat tyst i huset. Därmed kunde de trötta, utpartade päronen blunda lääänge. Tack mormor och farmor! Inte bara för att  vi kunde få en kul utekväll, utan för att vi även kunde få en god natts sömn.

Trots att jag för första gången på länge är utsövd har det inte blivit mycket gjort. idag har jag bara njutit av umgänget med barnen medan Pelle njöt av att se MFF vinna med 6-0 i årets sista match.

Allt som allt - en härlig dag!

Tillägg: Och så shoppade jag en grej från Hope... 20 procents rabatt var svårt att motstå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0