Utmanad

Jag har blivit utmanad av Camilla!


Regler:

1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.
3. Meddelade de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram:
Jag har i princip slutat följa serier,  för det krockar med nattningar/kvällspromenader/möten mm. Men när det beger sig gillar jag
1. Nyheter
2. Engelska deckarserier
3. Fringe
4. Medium
5. CSI
6. Cold case
7. Criminal minds
8. Robin


8 saker jag gjorde igår:

1. Var på julbasar
2. Släktmiddag hos svärmor
3. Agerade chaufför
4. Drack för mycket kaffe
5. Läste bloggar
6. Betalde räkningar
7. Läste tidningen
8. Duschade


8 saker jag ser fram emot:

1. Våren
2. Thailandsresan nästa år (lite oroligt just nu)
3. Att det snart är jul
4. Julledigheten
5. Att syrran snart kommer hem från USA
6. Att S lämnar Berlin och besöker oss efter nyår
7. Att barnen sover hela nätter
8. Mellandagsrean (förutsatt att det blir några verkliga fynd)


8 favoritrestauranger:
1. Krua Thai - take away
2. Torso Twisted
3. Paddys
4. Louisiana (som inte finns mer)
5. Årstiderna
6. Lemongrass
7. Anytime
8. Mando


8 saker på min önskelista:

1. Nära och kära, nära och friska
2. Huset färdigfixat
3. Få sova hela nätter igen
4. Ny miljöbil
5. Anlägga ny infart
6. Att jag sjösätter Projektet
7. Mitt projekt blir min försörjning
8. Att mamma hittar ett hus i närheten

Jag utmanar Dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta!

Vad glad jag blev att bli omnämnd!!!

Ser också verkligen fram emot att träffas!

Vattnas förresten i munnen på mig med..tänker med nostalgi på cajungrillat kycklingbröst med lime- och vitlökssås..i gott sällskap

Kram

2008-11-30 @ 22:28:56
Postat av: Bina

Anonym/S: Klart jag ser fram emot att träffas! Det är ju över ett år sedan! Eller tio kilo sedan för lillebror som inte längre är varken så liten eller lätt;-)

2008-12-01 @ 08:50:09
URL: http://bortomsvedala.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kul att läsa :)

Oh Thailand låter härligt, kanske bra att det är ett tag kvar så det hinner lugna ner sig lite

2008-12-01 @ 18:27:34
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Bina

Camilla: Hoppas det. Vi åker med två andra familjer och vi diskuterade problematiken när vi bokade i våras. Men allt verkade peka på att det skulle vara OK.

2008-12-01 @ 20:01:44
URL: http://bortomsvedala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0