Kallt värre

Jag sitter hemma och jobbar idag med en onlinemanual. Idag är jag dessutom taggad att bli klar med det här. Eftersom jag har andra saker jag vill fokusera på vill jag verkligen bli klar. Men det är så kallt!

Vi satte in en altandörr, vilket innebar att vi gjorde ett stort hål i huset där det tidigare varit ett fönster. Under fönstret satt ett element. Elektrikern kom och kopplade bort elen (oljeradiator) och därmed alla elementen på södra sidan av huset. Vi bor i en länga vilket innebär att det blir hälften av alla elementen. Däribland det i arbetsrummet.

Så vad gör jag nu? Förutom att hacka tänder och gnida mina frusna fingrar? Det smarta här hade varit tända en brasa, ta på mössa och torgvantar, samt att ringa elektrikern. Troligtvis blir det inte varmare i det närmsta...

Nä, nu måste jag upp och röra på mig igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0