Måndagskvällen i korthet

Humör: Så där, beror på punkten som följer
Gjort: Betalat räkningarna, kliat mig i huvudet och undrat vart pengarna tar vägen. Innan dess jobbade jag, hämtat på dagis, lagat middag etc.
Planer: Sova!
Ser på: Datorskärmen, CSI om en timme kanske (om jag kan hålla mig vaken)

Lyssnar på: Långben på TV
Läser: Sydsvenskan
Dricker: Twinings earl grey - ingår i kvällsrutinen

Äter: Inget vid den här tiden (Tyvärr. Förr ingick ett par bitar choklad i kvällsrutinen)
Bästa: Att det snart är läggdags och att Pelle är hemma igen
Sämsta: Att lillebror bökar så mycket på nätterna
Barn: Lillebror sover så sött. Storasyster borstar tänder (med pappa Pelle)
Väder: Vet ej. Ska inte sticka näsan utanför dörren mer idag.

Hur ser din kväll ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0