För att han frågade

Pelle undrade just om jag skrivit i bloggen att han varit på den årliga fiskehelgen med grabbarna. Och det hade jag inte. För jag är VÄLDIGT trött. Trots att mamma varit här och hjälpt mig med barnen så har det varit en lång helg. Många guldstunder när de busat så de kiknat av skratt. Dock har jag konstaterat att förra veckans trötthet är inget mot denna!

I går vaknade lillebror 5.10. Det var plågsamt. Jag höll ut till åtta-tiden (nästan). Väcker min mamma och ber henne ta över. Hon tackar nej. Vilket hon har sin fulla rätt att göra. Det är bara det att det nog var första gången på mycket länge som hon praktiserat den rätten. Jag blev så snopen att jag nästa glömde bort att jag var så trött så jag såg i kors. Många jag i den meningen...

Så, nu ligger jag rejält på plus efter fiskehelgen... Frågan är nu hur jag ska ta ut min "ledighet" - kanske en tripp till Berlin? London? Eller varför inte hänga med syrran i New York? Ska suga på karamellen ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0