Grattis lillebror

Idag fyller min lille bror 28. Det är en medveten särskrivning. Min lillebror är med sina 198 cm över jorden inte så liten. Mina sex års försprång i livet hann han snabbt upp (och därmed slutade jag vinna i våra bråk). Han är inte så ung heller längre... Snart trettio brorsan!

Sedan är det den evig frågan - vad köper vi till honom i år. Han tjänar egna pengar och köper allt han vill ha. Och det han vill ha som han inte köper - ja, det är för att det är lite dyrt...

Några bra presentförslag vad jag ska köpa till en trevlig, snygg 28-årig kille som är intresserad av kläder, friluftsliv och sin tjej?

Och idag kommer det märkas extra att lillasyster (medveten icke-särskrivning) är i New York. Det blir första släkttillställningen utan henne. Puss syrran - vi saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hm, friluftsliv säger du...mitt favvo-område!! Varför inte söka någon kul pryl på Addnature (www.addnature.com). Där kan man hitta en massa fiffigt! De har 2 butiker i Sthlm också.



Tack för bh-tipset!

2008-10-16 @ 09:00:35
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Bina

Petra: Tack för tipset! Surfar in med en gång.

2008-10-16 @ 09:57:54
URL: http://bortomsvedala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0