Huvudstaden tur och retur

Jag är numera koordinator. Och det innebär att en massa människor från hela landet samlas för att enas kring vad jag ska koordinera. Nästa gång träffas vi i Malmö. Så nu funderar jag när vi kommer träffas i Umeå... Om vi nu ska alternera alltså.

Jag var hemifrån mer än 12 timmar. Min arbetsdag är 5 timmar. En liten ekvation som inte går ihop.

Egentligen har jag inget emot att åka till Sthlm. Men jag hinner aldrig göra mer än att komma till mötet, och när det är slut är det iväg till flygplatsen igen. Och där sitter jag på Drottninggatan, med ett fantastiskt shoppingutbud utanför dörren.... Men så skulle jag ju heller inte shoppa... Fast goda nyheter. Det är nu reviderat till shop-stopp den här månaden. Och den nya månaden börjar väl med den nya lönen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0