Min torsdag

Idag bytte vi. Jag lämnade och Pelle hämtade. Barnen på dagis alltså. Så jag jobbade ett par minuter mer än vanligt (kom ju senare p g a lämningen). Sedan gick jag en runda på stan (Malmö). Köpte kjolen på Gant som jag inte kunde bestämma mig för sist.  Och en present till svågern som fyller år på lördag. Och lite småplock på Buttericks inför lördagen.

Storsyster har bubblat om Halloween ett bra tag nu. Fattar inte var hon fått det ifrån. Dessutom har hon informerat oss om att vi ska alla klä ut oss till fladdermöss(!). Var allt kommer ifrån har jag inte en blekaste aning.

Snurrade igenom ett par butiker till. Stod och funderade på att prova en Dagmar-kofta, fingrade på vintage-bälten och provade stövlar innan jag stack och tränade. Cirkelträning passar mig bra. Jag gillar egentligen inte styrketräna. Men här kollar jag bara på klockan, gör rörelserna, och flyttar sedan ett steg till höger.

Har chattat med syrran i NY en stund, och sitter nu mest och fördriver tiden. Vad jag vill är egentligen svulla chips och därefter sova...

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag vill också ha en syrra i NY!! Det skulle t ex vara billigare att bo där då =)

2008-10-31 @ 20:08:52
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Bina

Petra: Jag vill helst ha syrran här hemma;-) Inte minst som jag inte kommer att åka over there under tiden hon är där. Men hade jag haft möjlighet - hade varit riktigt kul!

2008-11-01 @ 09:27:08
URL: http://bortomsvedala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0