Otydlig

Tydligen var jag otydlig. När jag kom hem med barnstolen igår suckade Pelle djupt. Behövde vi verkligen den? Nu? Tja, det tyckte ju jag eftersom jag köpte den!

Eftersom Pelle lämnar på dagis och jag hämtar behöver vi båda två barnstolar i bilen.  Så jag har kollat blocket med jämna mellanrum. Och när jag gjorde det dök upp en sådan stol som jag ville köpa. Att han sedan trodde att Stokke var en BILbarnstol är en annan sak.

Ja, en bilbarnstol var det jag kollade efter. Men begagnade svarta Tripp Trappar växer inte på träd. Därför slog jag till. Nu har barnen iaf vars en tripp trapp, och kan (förhoppningsvis) sluta bråka om det.

Uppdatering: Barnen sitter mittemot varandra vid bordet och har roligt. Roligast av allt är att stampa på fotstödet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0