Parkering check

Jag fixade ny parkering i torsdags. Min nyvarande plats, Sibirien, var full när jag kom till jobb. Inte OK när jag betalar månadsavgift. Dessutom ligger den inte speciellt nära jobb, och är inte asfalterad. Detta kommer inom kort innebära att det kommer vara lerigt värre iom att den skånska vintern anländer.

Så när jag hade lite tid över, eftersom Pelle skötte dagisbiten, fixade jag en plats i ett parkeringshus. Det är faktiskt är lite längre från jobb än platsen jag refererar till som Sibirien. Men, jag kommer röra mig genom stan längs gågatan. Rent av hinna sticka in om i en butik eller två för snabba inköp av strumpbyxor och annat småplock... Hur som helst är jag beredd att testa om det här funkar.

Jag kör i stort sätt förbi p-huset som det är idag. Och då har jag 15 minuters körning i city kvar. Det kan inte ta mer än 15 minuter att gå till jobb. Så rent tekniskt vinner jag tid. Å andra sidan är många saker bra i teorin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0