Som ananas

Jag såg lite på Oprah idag. En liten stund när jag smuttade på skållhet te för att hålla mig och mina fingrar hyggligt varma. Det jag fastnade för var  en kvinna som pratade om Pineapple effect. Hon gillade inte ananas. Det betydde inte att det var fel på ananasen. Bara att det inte tilltalade henne.

Så är det ju. Människor tar illa upp för att andra inte gillar det de gillar. Att de på något sätt förkastar dem samtidigt som "ananasen". Jag suckar när jag ser TV-tablån. Doobidoo, Sing a long, Singing bee, Idol, Så ska det låta, Let´s dance är några av de program jag inte bänkar mig framför TVn för*. Jag säger alltså inte att det är något fel på programmet, bara att de inte tilltalar mig. Mao blir det en film ikväll. Några tips?

*Jag vet att dessa program går på bästa sändningstid för att de är populära.

Kommentarer
Postat av: alellah

Hihihi ja jäääätte mycket äldre är han =D

Ja vi hade perfekt "värme" för vårat tillstånd förra sommaren :)

2008-10-03 @ 21:12:22
URL: http://alellah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0