Mindre trött

Jag är fortfarande trött. Igår kväll roade jag mig med att bläddra genom syrrans digitala fotoalbum på Facebook. Och lämna små kommentarer här och där.

Lite frisk luft hade varit kanon. Försökte få med mig en kompis på powerwalk, men hon var buisy (eller rättare sagt hennes man, så hon var ensam med barnen).

Idag var jag och köpte gymkort för de kommande sex månaderna. Givetvis tränade jag också, så jag känner mig redan piggare och sundare. Sedan lunchade/fikade jag med brorsan och hans tjej i stan. Han hade på sig födelsepresenten han fick av mig. Det bidde en lammullströja från Gant som han spanat på.

Förhoppningsvis sover barnen bra i natt, och därmed jag. Möte i huvudstaden i morgon och det innebär att jag ska upp långt innan gryningen. Kanske, kanske hinner jag över gatan för att fönstershoppa på SOUK innan planet hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0