Zzzzömn är det jag drömmer om

Nej, vi fick inte sova speciellt mycket i natt heller. Och jag fattar inte hur den lille killen ska hålla ihop på dagis ända tills vilan. Men han brukar vara pigg och alert ända tills lunchen har personalen informerat mig.

Pelle kom hem igår och berättade att han tänkte spela bandy i morgon kväll efter sitt styrelsemöte. Vilket jag tycker är helt OK. Bandyn börjar klockan 21.00, och det är den tiden han skulle vara hemma annars. Så barnen kommer (förhoppningsvis) att sova då.

När jag frågade honom i morse hur det blev svarade han att det fanns inte ens på kartan. Då var han ju hemma vid 23-tiden! Det är inte bara jag som är trött!

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Mmmm..sömbrist är tyvärr en klassiker med barn i huset! Men de är ändå för goa de små liven så det väger ju upp:)!

2008-10-29 @ 13:47:38
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Bina

HannahSthlm: Visst är det så! Och på något sätt så lyckas man fungera ändå;-)

2008-10-29 @ 15:34:32
URL: http://bortomsvedala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0