34

Nu är jag 34 år. Ingen skillnad mer än just att en trea blivit en fyra. Fortfarande närmare 30 än 40. Kanske är det därför jag inte känner någon åldersnoja.

Firade lite smått med vänner på lördagen. Vi var ute och åt på Lemongrass och drack drinkar på Lilla Torg. Från ett sällskap på 10 blev vi 5. Men jag tar det inte personligt. Detta var ju en utekväll och inte officiellt firande av mig. Precis som förra gången vi var ute med våra barnlösa vänner ville de gå hem först (tack och lov). Pelle ville vidare till Skeppsbron eller Etagé. Han måste lida av vanföreställningar... vi gillade inte de ställena för 5 år sedan - vad kan ha förändrats?

Hursomhelst - fick fina presenter och hyllningar. En söt klänning, en hembakad kaka och en duk från svärmor, kjol från syrran, väska från pappa, halsband från en av pappas vänner, mer kläder och en söt berlock av Pelle. Han hade suttit och pillat in bilder på barnen i den också. Jättefin! Storasyster hade ritat en fin teckning till mig. Min mamma har hjälpt mig så mycket på sistone att hon inte hunnit ut i affärena. DET är en present det! Tack mamma! Bilder kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0