Adjöss planeringen

Det blir ingen shopping idag. Det blir inget med mina planer för dagen. Lillebror är sjuk. Han hade lite feber i morse, så han fick följa med hem igen. Storasyster deklarerade på dagis att hon inte ville vara på dagis själv. Antar att hon helt bortsåg från de andra 34 barnen...

Jag har grävt i garderoben och lutar nu mot en mörkgrå kavaj från Zara, mörka jeans (Eastwest från Sisters) och topp. Har bara inte hittat toppen än. Och till det svarta stövlar.

Vad som slagit mig när jag gått igenom garderoben är att jag saknar koftor. Jag som älskar koftor, och som i många år var twin-setens okrönta drottning. Tydligen måste jag ha inbillat mig själv att jag har en massa koftor. För jag har uppenbarligen slutat köpa dem. Så nästa shoppingtur kommer jag hem med koftor. Några tips på var jag hittar dem?

Kommentarer
Postat av: alellah

Låter snyggt det du har grävt fram ur garderoben =)

Ja koftor är härligt, vill också ha mysiga, snygga koftor :)

2008-10-01 @ 20:54:54
URL: http://alellah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0