Duktig x 2

Nu har jag varit duktig två dagar i rad. Igårkväll ringde en kompis som bor i bygden (det heter så när man bor på landet) och frågade om vi skulle gå en runda. Hon joggade över (cirkus 1,5 km) och därefter gick vi en rask promenad på en timme. Idag valde jag att cykla till dagis istället för att ta bilen. Inte helt lätt på den dåliga, kuperade vägen. Och jag har ingen träningsvärk. Än. Kanske är jag mer vältränad än jag tror. Nä. Det kan jag inte ens försöka övertyga mig själv.

Tillägg: Styrketränade på torsdagen, vilket blir duktigt x 3. Ni som känner mig vet att motionera så här duktigt tre dagar i följd är en sällsynt företeelse. För mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0