Ja eller nej

Det ligger ett par nya skor i en kartong och väntar på mig. Eller på att returneras. Beslutsvånda! Jag gillar verkligen dem! Men tre skäl för retur finns:
- hälen glappar
- foten glider fram
- hallux valgus-knutor framträder tydligt 

Jag har provat i olika storlekar och större kan jag inte ha dem. Får testa igen i morgon. Beslut måste fattas. Måste bara känna att jag verkligen kommer att använda dem. Hatar när jag råkar på grejer jag köpt och sedan inte använt. Det känns skamligt på något vis. Dekadent. Och sedan stuvar jag det längst bak i garderoben för att slippa se det. Tills nästa gång.

En vacker dag tar jag mig i kragen och lägger upp alla skamköp på Blocket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0