Tjoho!

Jag vann! Och priset är ett par svartgrå jeans från nya märket Ravishing Mad  Under min dagliga dos av bloggintag ser jag att Käthe utsett mig till vinnare. Hon bloggar för tidningen Amelia, och driver webbutiken Modemecka. Jag hoppas att jeansen kommer sitta som en smäck. Gillar detaljerna såsom fickorna bak (se bilden nedan) och att midjan är högre i sidorna så att man inte får "love handles". Återkommer med bilder när jeansen trillat ner i brevlådan. Tack Käthe för en fin start på veckan!

Extra roligt för att jag aldrig brukar vinna.
Brukar du vinna när du anmäler dig till tävlingar?




Bilder från Ravishing Mads Lookbook och från Käthes blogg
.

Kommentarer
Postat av: alellah

Grattis! =)

Kul att vinna så där o jeans är ju aldrig fel =)

2008-09-29 @ 19:31:55
URL: http://alellah.blogg.se/
Postat av: Bina

Alellah: Tack. Det är en perfekt vinst eftersom jag verkligen behöver nya jeans. Och gillar jag dem kan jag ju köpa dem i olika tvättar och slippa gå ut och prova ut nya jeans i butiker;-)

2008-09-29 @ 20:41:20
URL: http://bortomsvedala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0