Vad svarar jag på det?

Jag har tänkt lägga upp bilder på mig själv. Dels i min presentation, och dels i inlägg. Insåg att det som ligger mellan mig och den tanken är mitt hår. Har ständigt dåliga hårdagar. Färgen. Och längden. Beklagade mig idag för min syster som svara att det ser helt OK ut. Kontrar med att det gör det inte. Då tar hon bladet från munnen - Men vad tror du? Du gör ju ingenting med det. Du tror att du har naturligt snyggt självfall...

Tja, som man frågar får man svar. Tack syrran. Så nu är det dags att damma av fönen, lokalisera plattången och införskaffa nya hårvårdsprodukter.  Eller ett gäng snygga klämmor och gummiband. Alternativt en hårtrimmer. Fast kanske inte det sistnämda. Än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0