Sommaren i city 1990

Jag har köpt en jeansjacka. Jag har inte haft en jeansjacka sedan jag gick i mellanstadiet. Det var ungefär två decennier sedan. Det är tydligen det som gäller nu. Senast var och varannan människa gick i jeansjacka var 1990... Det finns verkligen en uppsjö jeansjackor i butikerna. Gina Tricot har en fin och billig (299 kr) och hade jag klätt i midjekort hade jag köpte den, Lindex hade en som var aningen för fyrkantig när jag bar den öppen. Levi´s har en som var fin och kort med snörning i sidorna (Yeeha). H&M har flera (men det är utplockat i butikerna). Den jag köpte är lite längre och figursydd. Jag är nöjd. Pelle tyckte den var (för) lång. Jag börjar se ett mönster...

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Jag är också sugen på en

2009-04-14 @ 13:18:45
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Bina

Att ha det gott: Slå till! Jag har på mig nya jeansjackan för första gången idag och känner mig härligt vårklädd. Funderar på en till faktiskt. En kort en, till klänning.

2009-04-14 @ 13:30:19
URL: http://bortomsvedala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0