Tidsfördriv med skogarderob

Jag tänkte prova en sak. Som är helt meningslös. Men ändå.

Varje morgon - jobbdagar - ska jag ta på mig ett  par skor precis som vanligt. När dagen är slut är paret sas förverkat till efter testperioden. Undantag gäller för mina skor till och från jobb, samt mina gummistövlar. Det står mig fritt att använda vilka skor jag vill kvällar och helger. Hur länge kan detta fortgå - hur länge står jag ut utan mina favoriter...

Varför detta kan man då fråga sig.  Jo, det är nämligen så att en av mina kollegor kommenterar ofta mina skor. Utseendet, och att jag verkar har så många av dem. Jag tycker inte jag har många par skor, och att det ofta finns tillfällen då jag saknar "rätt" sko.  Så nu är jag nyfiken på hur länge detta kan fortgå.

Som sagt - meningslöst.

Let the games begin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0