Grr på jobb

Maken kommer ut i vardagsrummet, efter att ha suttit en stund vid datorn i arbetsrummet.
- Har du köpt en tigerdräkt? Var det verkligen nödvändigt?
- Nä, det var det väl inte, svarade jag. Och frågade om han möjligtvis läst mina mail. Vilket jag fattade att han hade, eftersom bekräftelsen från säljaren var det senaste mailet jag öppnade (och inte stängde).

Sedan började han fråga mig när jag tänkt den skulle användas. När jag svarade på jobb trillade polletten ner. En Tigerdräkt. Som i Tiger of Sweden.


Jag på väg till jobb i min tigerdräkt? Bilden kommer från www.buttericks.se.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad GÖR ni på jobbet?



förresten, jag har flyttat men återfinns på gamla telefonnumret. Tänker själv göra ett försök hos er i helgen för att uppdatera och uppdateras, höra om semestern och snacka goja i största allmänhet.



KRAM

2009-02-13 @ 20:35:59
Postat av: Bina

Sara: På jobbet gör jag mest ingenting. Har ju knappt varit där 2009, med all ledighet och sjukdom... Men när jag dyker upp är jag givetvis stylish;-) Såsom en småbarnsmamma bara är!

2009-02-17 @ 13:03:35
URL: http://bortomsvedala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0