Snart så

Hm. Jag hade ju tänkt göra inlägg om resan. Men saker kom emellan. En garderob närmare bestämt. Den vi (jag) beställde för leverans i mitten av december. Och som kom precis innan avresan till Thailand. Så vi tänkte att det var lika bra att ta tag i det direkt. För annars hade den bara legat här och samlat damm.

Jag vill klargöra att jag mätte mer än en gång takhöjd, rummets bredd mm. Sedan måste jag lägligt ha glömt att vårt hus är från slutet av 1800-talet och aningen snett och vingt. Garderoben var mao ord för hög i ena delen av rummet. Grrrr.

Så efter en massa dividerande (där jag menade på att vi får hyra ett släp och åka till IKEA och byta till lägre garderober) slutade det med att vi gjorde som Pelle ville. Dvs kapade garderoberna 3,7 cm. Det tog lite tid, men nu står alla fem på rad och ser snygga ut. Är supernöjd! Bara lite pill med att montera inredningen och fylla dem med all skit som håller på att ta över huset. Nu kaos - snart ordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0