Tisdag

Humör: är bra. Mår lite kass dock
Gjort: ingenting.
Planer: vaccinera familjen. Blir i morgon istället
Ser på: datorskärmen. Tidigare ett Veronica Mars-maraton påt våan
Lyssnar på: tystnaden. Ah välling!
Läser: En bit av mitt hjärta. Julklappsbok anno 2007. Tagit paus, eftersom jag inte riktigt fångats av den.
Dricker: kvällste om en stund
Äter: inget mer troligen. Är iofs sugen på popcorn.
Bästa: är att det varit en skön dag
Sämsta: att jag känt mig dålig
Barn: är med Pelle
Väder: kallt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sv: Jag tänkte på den andra second hand-butiken som ligger på Kärleksgatan. Kommer inte ihåg vad den heter :)

2009-01-06 @ 22:59:47
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Bina

Alexandra: Mani? Ja, den är bra (var iaf förr). Tyvärr har jag bara hittat fina saker där som varit i fel storlekar.

2009-01-07 @ 11:22:14
URL: http://bortomsvedala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0