Ja. Eller nej.

Kjolen fick inte komma ut. Efter att ha resonerat fram och tillbaka med mig själv, i vad som känns som många månader, köpte jag den där kjolen när den reades till halva priset. Och var ganska nöjd. Mannekängade hemma för mannen och mamman (mina alltså) och de röstade kjolen ur garderoben. För lång lät omdömet. Så eniga, så eniga var de. Alltså, nu ska jag korta kjolen? Tur att den var nedsatt... Eller?

För den som vill veta hur kjolen ser ut - klicka här.

Fler smakdomare som vill ge sig till känna?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lyssna inte på din kära familj. Så här är det: Din mamma - född på 50-talet... Givetvis har hon åsikter om 2000-talets kjolar. Gubben: Hur många kjolar har han haft på sig egentligen?

Kjolen är sjukt snygg och förtjänar inte att vara instängd i en mörk garderob. Gå emot den enade fronten och ut och rasta kjolen!!

2009-03-10 @ 10:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0