Seg i huvudet

Grattis J på födelsedagen!
Hurra, hurra, hurraaaaa!

Jo, jag ringde till J och frågade om vi skulle luncha idag. Funderade på att bjuda henne på lunchen, men gjorde det inte. När vi kommer ut från resturangen ringer hennes kille (min bror) och de diskuterar hennes födelsedag. Jag visste ju någonstans att hon fyllde år. Bland annat ska jag ju fira födelsedagen på lördag på tjejmiddagen hon bjudit mig på... Och jag kollade i kalendern (förra årets) när hon bjöd mig för att jag inte skulle missa. Dessutom hade jag skrivit i min kalender att jag skulle ringa henne... Hur trög är jag. Sedan jag fick barn, dvs inte längre fick sova hela nätter, funkar inte mitt huvud som det en gång gjorde.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hi hi! Tack för tårtan! Du får väl bjuda på en dubbel-lunch nästa år istället! Kram!

2009-03-03 @ 22:48:01
Postat av: Bina

Anonyma Jenny: Varsågod! Kanske det kanske...

2009-03-04 @ 12:52:39
URL: http://bortomsvedala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0