Inte längre oskuld

Jag har traderat. För första gången. Och jag tar igen förlorad tid. Så från noll till hundra kastade jag mig in i bjudleken i fyra auktioner. Och jag vann min första. Tjoho! Min andra valde jag att avstå när det inte längre kändes fyndigt. Den tredje auktionen såg lovade ut. Tills jag fick ett mail från säljaren att varan var i sämre skick än uppgett. Men jag verkar inte komma ur auktionen utan att hon meddelar Tradera att det är OK. Irriterande!

Men, det som är mest irriterande - min fjärde, och sista auktion, går ut om en timme. Och jag anar att det ligger folk och lurar i vassen. Sådana som minuterna innan tiden är slut kastar in ett bud jag inte kommer hinna bjuda över. Och jag som ville lägga mig tidigt idag!

Bevaka eller sova. Det är frågan!

Uppdatering: Jag valde sova. Någon annan valde att buda i sista minuten... Jag tröstar mig med att då fick väl den som verkligen ville ha objektet det. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0