Bina och vampyrerna

Det är vampyrernas år. True Blood, Twilight, The Vampire Diaries - finns det fler?

Jag såg det första avsnittet av True Blood på SVT för cirka en månad sedan. Men ett avsnitt i veckan är för segt.  Vänta är inte min grej. Jag hittade de första två säsongerna på nätet och betade av dem i rask takt. Läste sedan på nätet att de fått OK för en tredje säsong som kommer sändas sommaren 2010. Så jag läste böckerna!

Jag tycker inte det är speciellt sexigt med blod, eller med en massa nacksugande. Jag följde Buffy (inte slaviskt dock), såg Angel (som var betydligt sämre) då och då, och nu True Blood. Tre - en trend? Jag gillar det övernaturliga. Det tillsammans med en klatschig dialog tycker jag är underhållande.

Buffy är tillbaka på fyran (vardagar 16.25). Och den här gången döper de inte om serien till töntiga Buffy och vampyrerna.


Sarah Michelle Geller, numera Prinze, som Buffy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0